Idioma: Català | Castellano | English | Français traducido por Google translate

Obra Publicada

  • Influencias de los iones salinos sobre el fraccionamiento cromatográfico de la bilirrubina. Tesi doctoral, Universitat de Barcelona. Departament de Fisiologia i Bioquímica, 1969.
  • August Pi i Sunyer, semblança biogràfica. Barcelona: Institut d'Estudis Catalans, Secció de Ciències Biològiques, 1998.
  • La Perspectiva molecular i la medicina: malalties moleculars. Treballs de la Societat Catalana de Biologia, 1999;49:9-16.
  • Competències professionals bàsiques comunes dels llicenciats en Medicina formats a les universitats de Catalunya. Amb Joan Prat et al. Barcelona: Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari a Catalunya, 2004.
  • El Debat sobre les competències en l'ensenyament universitari. Barcelona : Universitat de Barcelona : ICE UB, 2005.
  • Propuestas para el cambio docente en la universidad. Et al. Barcelona: Institut de Ciències de l'Educació. Octaedro, 2006.
  • La Medicina Molecular. Desenvolupament i repercussions en la formació del metge. Barcelona: Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya, 2006.
  • Jordi Gras i Riera (1915-2007). In memoriam. Rev. R. Acad. Med. Catalunya, 2008;3(23):110-1.
  • Guia per a l'avaluació de les competències en medicina. Et al. Barcelona: Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari a Catalunya, 2009.
  • Harald zur Haussen. Rev. R. Acad. Med. Catalunya, 2009;2(24):72.
  • L'Espai Europeu d'Educació Superior i la formació dels metges. 1. l'EEES i el Procés de Bolonya. Origen. Rev. R. Acad. Med. Catalunya, 2010;1(25):21-3.
  • L'Espai Europeu Superior i la formació de metges. 2. Desenvolupament i implentació de l'EEES: el procés de Bolonya. Rev. R. Acad. Med. Catalunya, 2010;2(25):65-8.
  • L'institut for International Medical Education (IIME). Rev. R. Acad. Med. Catalunya, 2010;3(25): 109-11.
  • L'espai d'Educació superior i la formació dels metges. cicles de formació europeus i marcs de qualificacions (I). Rev. R. Acad. Med. Catalunya, 2010;4(25)144-6.
  • Avaluació de la qualitat docent i promoció del professorat. Legislació universitària espanyola: modificació de la Llei orgànica d'universitats. Professorat funcionari: de l'habilitació a l'acreditació (2004-2008). Temps d’Educació, 2011;40:193-222.
  • Evaluación objetiva : instrumentos para la educación médica. Amb Jesús Millán Núñez-Cortés. Madrid: Cátedra de Educación Médica Fundación Lilly. Unión Editorial , 2011.
  • L'Espai Europeu d'Educació Superior i la formació dels metges. 3. Cicles dels ensnyaments superiors europeus i marc de qualificacions (II). Rev. R. Acad. Med. Catalunya, 2011;2(26):73-5.
  • L'Espai Europeu d'Educació Superior i la formació dels metges. 4. Legislació espanyola: ensenyaments universitaris, marcs de qualificacions. Rev. R. Acad. Med. Catalunya, 2011;3(26):110-2.
  • L'espai Europeu d'Educació Mèdica Superior i la formació dels metges. 5. Adaptació de la titulació de Medicina a l'EEES. Rev. R. Acad. Med. Catalunya, 2011;4(26):149-51.
  • L'espai Europeu d'Educació Superior i la informació dels metges. 6. Adaptació de la titulació de Medicina a l'EEES. Avaluació de resultats i competències. Rev. R. Acad. Med. Catalunya, 2012;2(27):70-3.
  • L'espai Europeu d'Educació Mèdica Superior i la formació dels metges. 5. Adaptació de la titulació de Medicina a l’EEES. Definició de resultats d’aprenentatge i competències (II). Rev. R. Acad. Med. Catalunya, 2012;1(27):22-5.
  • Avaluació de la qualitat docent i promoció del professorat. Legislació universitària espanyola: modificació de la Llei Orgànica d'Universitats. Professorat contractat permanent (2004-2008). Temps d’Educació, 2012;42:201-32.
  • El Premi Nobel de Fisiologia o Medicina 2012. Rev. R. Acad. Med. Catalunya, 2013;3(28):111-113.
  • La RAMC manifesta un creixent reconeixement de la importància de l'Educació Mèdica, Rev. R. Acad. Med. Catalunya, 2013;4(28):150-1.